Samochody dostawcze

0
104

Wedle najświeższych danych, dotyczących sprzedaży aut w miesiącu kwietniu, wśród Polaków mówić można o stałych gustach względem konkretnych marek. Niezmiennie najbardziej rozchwytywane są auta rodzinne – w szczególności ostatnie modele Skody, w dalszej kolejności zaś produkty sygnowane przez Opla. Mocno trzymają się również Volkswageny i Toyoty, zamykając krąg nazw, wśród których obraca się czołówka zestawienia. Nie to jednak wydaje się być najciekawszym możliwym wnioskiem do wysnucia z jego całości.

Coraz lepiej sprzedają się bowiem samochody dostawcze, jako segment wzrastając najbardziej w zestawieniu z przeciętną dynamiką reszty rynku.

Czy Polacy na naszych oczach rozwijają w sobie przedsiębiorczą żyłkę, masowo oferując swoje usługi w branży i zakładając nowe firmy? Odpowiedź na to pytanie wymaga znacznie rzetelniejszej analizy na większej liczbie czynników, która jeszcze przed nami. Z rynku samochodowego niemniej wiele można wyczytać – i oby stało się to bazą do dalszych rozmyślań.